Вірші напам'ять



 






Інші книги з цього розділу:
 
 
     Інформатика [Текст] : підручник для 5-го кл. загальноосвіт. навч. закл. / Й. Я. Ривкінд, Т. І, Лисенко, Л. А. Чернікова, В. В. Шакотько. - К. : Генеза, 2013.- 200с.

Інформатика [Текст] : підручник для 5-го кл. загальноосвіт. навч. закл. / Й. Я. Ривкінд, Т. І, Лисенко, Л. А. Чернікова, В. В. Шакотько. - К. : Генеза, 2013.- 200с.
Інформатика [Текст] : підручник для 5-го кл. загальноосвіт. навч. закл. / Й. Я. Ривкінд, Т. І, Лисенко, Л. А. Чернікова, В. В. Шакотько. - К. : Генеза, 2013.- 200с. Навчальний матеріал підручника поділено згідно з програмою на 4 розділи. В основу викладання навчального матеріалу на 4 розділи. В основу викладання навчального матеріалу покладені об'єктний і алгоритмічний підходи. Підручник, крім теоретичного матеріалу, містить диференційовані запитання та завдання для самоконтролю, цікаві рубрики: "Для тих, хто хоче знати більше", "Чи знаєте ви, що...", "для тих, хто працює з Windows7". Також у підручнику вміщено 6 практичних робіт, виконання яких, згідно з програмою, є обов'язковим для всіх учнів.

 
 
 
Світова література [Текст] : підручник для 5 кл. загальноосвітніх навчальних закладів. / О. М. Ніколенко, Т. М. Конгва, О. В. Орлова та ін.. – К . : Грамота, 2013.- 296 с.

Світова література [Текст] : підручник для 5 кл. загальноосвітніх навчальних закладів. / О. М. Ніколенко, Т. М. Конгва, О. В. Орлова та ін.. – К . : Грамота, 2013.- 296 с.
Ніколенко, О. М. Світова література [Текст] : підручник для 5 кл. загальноосвітніх навчальних закладів. / О. М. Ніколенко, Т. М. Конгва, О. В. Орлова та ін.. – К . : Грамота, 2013.- 296 с. Підручник відповідає вимогам Державного стандарту та новій програмі зі світової літератури. У ньому вміщено інформацію про зарубіжних письменників, художні тексти в класичних і сучасних перекладах, відомості про зв'язок літератури та культури різних країн. Запропоновано інтерактивні технології вивчення літературних творів, різноманітні рубрики, що розкривають красу художнього слова. Підручник сприятиме залученню учнів до здобутків художньої літератури, підвищенню мотивації вивчення української та іноземних мов.

 
 
 
Категорії